آدرس تلفن دفتر عقد و محضر ازدوج در تهران

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند

آدرس تلفن دفتر عقد و محضر ازدوج در تهران

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند.
شما می توانید بعد ثبت عقد خود در دفتر ازدواج و خواند عقد یک مراسم شیک در سالن انجام دهید و محضر خود را به زیباترین شرایط رقم بزنید و خاطرات زیبایی را برا یخود و نزدیکانتان به همراه داشته باشید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شاید بخواهید یک سالن عقد اختصاصی جهت مراسم عقد خود انتخاب کنید از این می بایست به دنبال یک دفتر ازدواج باشید که مجهز به سالن عقد اختصاصی باشد و امکان برگزاری مراسم عقد و جشن را در آن داشته باشد.

این محضر عقد می تواند امکان پذیرایی بصورت مختصر یا بصورت شام و یا ناهار نیز داشته باشد که خود این موضوع به شما در زیباتر شدن مراسم عقدتان کمک می کند.

محضر عقد در غرب تهران می تواند از ویژگی های خاصی بهره گیرد. جشن عقد شما هر مقدار که زیباتر و با شکوه تر برگزار شود لحظات ثبت شده آن خاطرات جاودانه ای برای شما خواهد گذاشت این خاطرات تا سالبان سال در ذهن شما و مهمانانتان باقی می ماند.

شاخصه های دفتر ازدواج غرب تهران

یک دفتر ازدواج غرب تهران می بایست دسترسی خوبی نیز داشته باشد تا مهمانان شما به موقع به محل عقد شما برسند. پارکینگ اختصاصی نیز می تواند از امکانات شایع یک دفتر عقد غرب تهران به شمار آید.

انتخاب سالن عقد شیک کاری نه چندان سخت است و ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
مراسم عقد که که در ایران از گذشته از سنت ها به شمار میرود امروزه در یک سالن عقد برگزار می شود

آیا به دنبال سالن عقد شیک در غرب تهران هستید ؟ اگر در غرب یا شمال غرب تهران هستید و می خواهید یک محضر ازدواج که امکان برگزاری مراسم عقد و نامزدی در یک سالن عقد اختصاصی داشته باشد انتخاب کنید مطلب ما را دنبال کنید.

دختر و پسر جوانی که قصد دارند با هم ازدواج کنند، به لحاظ شرعی و قانونی، باید جهت ثبت رسمی ازدواجشان اقدام کنند. برای ثبت ازدواج در ایران باید به یک محضر ازدواج مراجعه کنید و عقد محضری خود را در دفتر ازدواج ثبت نمایید.

امروزه اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند پس از عقد رسمی، مراسم کوچکی را در سالن‌های عقد برگزار کنند. برخی از دفاتر ازدواج  سالن های عقد مجلل و اختصاصی دارند که به شما این امکان را می دهد که پس از ثبت ازدواج، مراسم باشکوهی را در همان مجموعه برگزار کنید.

سالن‌های مجلل زیادی برای این منظور آماده‌ی خدمت رسانی به زوج‌های جوان هستند. تعدد این سالن‌ها، انتخاب یک سالن عقد مناسب را برای عروس دامادها، به کاری دشوار تبدیل کرده است. ما اینجا هستیم تا با معرفی بهترین و شیک‌ترین سالن‌های عقد غرب تهران، در این انتخاب مهم به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین و شیک‌ترین سالن‌های عقد غرب تهران :

انتخاب یک سالن عقد مناسب در غرب تهران و شیک می‌تواند تأثیری بسزایی در باشکوهی مراسم شما داشته باشد. شما با انتخاب یک سالن مجلل می‌توانید مراسم عقد خود را به یادماندنی‌تر و دل‌نشین تر کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب سالن عقد مناسب باید به آن دقت کنید، دسترسی آسان آن می‌باشد.

اگر به دنبال یک محضر عقد شیک در غرب تهران هستید، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا شما را با 4 مورد از لوکس‌ترین سالن های عقد غرب تهران آشنا کنیم.

عمارت ویلایی و خانه عقد چیست؟

این عمارت‌ ها خانه ‌های ویلایی لوکس و مجللی هستند که برای برگزاری مراسم مختلف؛ از جمله عقد، اجاره داده می ‌شوند. این ویلاها دارای سالن سرپوشیده ‌ی مجلل و فضای باز بسیار مناسب و زیبا هستند. برتری این نوع برگزاری مراسم نسبت به سالن‌های سرپوشیده و فضای باز این است که این عمارت‌ ها امکان استفاده ‌ی همزمان از فضای سرپوشیده و باز را به شما می ‌دهد؛ در نتیجه از مزایای هر دو برخوردار می‌ شوید و شبی تکرار نشدنی را تجربه می کنید.

  1. عمارت ویلایی و خانه عقد نیکی

به جرئت می توان ادعا کرد که خانه عقد نیکی یکی از زیباترین سالن های عقد تهران به شمار می رود. این مجموعه دارای دو سالن عقد فضای باز و سرپوشیده می باشد.

در سالن عقد فضای باز، سفره‌ی عقد در فضای باز برپا می‌شود. مراسم عقد در فضای باز، مراسمی متفاوت و در عین حال باشکوه است.

سالن عقد شیک غرب تهران

سالن عقد اول این عمارت ویلایی لوکس و مجلل، فضای باز وسیع و فضاسازی شده همراه با دیوارهای شیشه ای خاص در کنار آبنما، آلاچیق، تم روستیک، نورپردازی بسیار جذاب، لوکیشن های زیبا و اکسسوری‌های فراوان جهت عکسبرداری و تصویربرداری می باشد که منظره ای رویایی را در فضای باز برای شما عزیزان پدید می آورد.

همچنین برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز نیکی به شما این امکان را می دهد که در این روزهای سخت کرونایی ضمن حفظ سلامت خانواده‌تان و بدون نگرانی و اضطراب این روز فرخنده را در کنار عزیزانتان جشن بگیرید. این محضر ازدواج یک انتخاب خوب برای شماست اگر ساکن غرب تهران هستید.

سالن عقد سرپوشیده : یکی از مرسوم‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عقد سالن‌های عقد سرپوشیده می‌باشد. این سالن‌های مجلل به‌ طور اختصاصی برای مراسم عقد و جشن‌های کوچک با تعداد مهمانان کم طراحی شده اند. سالن‌های سرپوشیده به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی، جشن خود را در هر فصلی که تمایل دارید، برگزار کنید.

محضر ازدواج غرب تهران

عمارت مجلل نیکی، یک سالن عقد سرپوشیده ی بسیار زیبا و لوکس با سقف بلند نیز دارد که آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیز شما می باشد.

 *** تلفن : 09122239505 ***

10% تخفیف ویژه شما همراهان تالارکده

برخی از امکانات محضر ازدواج عمارت عقد نیکی

  • امکان ثبت عقد رسمی به همراه عاقد شخصی
  • پذیرایی ناهار و شام هم در سالن سرپوشیده و هم در سالن فضای باز
  • ظرفیت سالن عقد اول (فضای باز) از 20 نفر تا120 نفر
  • ظرفیت سالن عقد دوم (سرپوشیده) 50 نفر
  • بازه زمانی لازم برای رزرو، 5 الی 90 روز
  • امکان دسترسی با ویلچر
  • پذیرایی با انواع نوشیدنی ها از جمله آب میوه طبیعی، چای، نسکافه و کوکتل میوه
  • پذیرایی عصرانه و پیش غذا با انواع فینگرفود، میز اردو و…
  • شیک ترین و لوکس ترین ظروف پذیرایی با تم های مختلف
  • موسیقی سنتی (دف و سنتور) هنگام اجرای مراسم
  • سفره خانه سنتی به همراه تیم مجرب و حرفه ای
  • مجرب ترین تیم تشریفاتی و پذیرایی
  • پارکینگ و جای پارک مناسب ماشین به تعداد زیاد (هم به صورت سرپوشیده و هم در فضای باز)
  • فضای مناسب برای افراد مسن
  • تمامی امکانات تشریفاتی لوکس از جمله مه سرد، ظروف لوکس پذیرایی، گل آرایی مجلل و…
  • ساعت های کاری خانه عقد نیکی در طول هفته، همه روزه از ساعت 11 تا 22 می باشد.
  • مجموعه خانه عقد نیکی (سالن عقد- دفتر عقد) در اعیاد مذهبی دایر اما در مناسبت های وفات تعطیل است.

نشانی مجموعه شیک و مجلل نیکی: تهران، اشرفی اصفهانی، محدوده پونک، عمارت ویلایی و خانه عقد نیکی

تلفن تماس : 09122239505

در آخر به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سالن عقدی لوکس و مجلل در غرب تهران هستید، حتما از خانه عقد نیکی دیدن فرمایید و با برگزاری مراسم عقدتان در این مجموعه شبی به یادماندنی و عاشقانه را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

  1. محضر عقد و سالن عقد عمارت ایرانی

مجموعه عمارت ایرانی که در منطقه الهیه، فرشته واقع شده است و برای ساکنین غرب دسترسی مناسبی به حساب می آید. یک مجموعه بسیار شیک و مجلل است که دارای سه سالن سرپوشیده جدا با طراحی و دیزاین متفاوت و یک سالن در فضای باز می باشد. سالن عقد آینه، سالن عقد مرمر و سالن عقد ارکیده با سه سبک طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد که بر اساس سلیقه می توانید یکی از مجموعه ها را جهت مراسم عقد خود انخاب نمایید.

سالن عقد غرب تهران

مدیریت این محضر عقد بر عهده آقای عزیزی است که با برند تشریفات عروسی ملل از سرشناسان این صنف در امر برگزاری مراسم عروسی هستند .

برخی از خدامت ارائه شده در مجموعه عمارت عقد ایرانی

  • سیستم صوتی و نورپردازی منحصر به فرد
  • دکوراسیون به روز سالن عقد
  • فضای بسیار رمانتیک و متفاوت
  • امکان پذیرایی در صورت نیاز
  • فضای مناسب جهت پارک
  • سالن های مختلف با سفره عقد های مدرن
  • موسیقی زنده با بهترین کیفیت
  • لوکیشن های مختلف جهت عکاسی
  • کادری توانمند، حرفه ای و با تجربه
  • ظروف و تشریفات منحصر به فرد

نشانی : الهیه، فرشته، مریم شرقی، پلاک 55

** تلفن : 09121023714 **

  1. محضر عقد و ازدواج اکسیر

مجموعه تشریفاتی عقد و ازدواج اکسیر یکی بزرگ ترین و مجلل ترین سالن عقد غرب تهران است و می تواند یک گزینه بسیار عالی برای برگزاری مراسم عقد شما عروس دامادهای عزیز باشد.

این مجموعه با سالن عقدی لوکس و شیک با ظرفیت 180 نفر و 2 فضای متفاوت، پذیرای شما عزیزان و مهمانان شما می‌ باشد.

خدمات محضر عقد و ازدواج عقد و ازدواج اکسیر غرب تهران :

  • سبک های مختلف دکوراسیون
  • موسیقی زنده
  • سرو شام و نهار با منوهایی بسیار متنوع
  • عکاسی و فیلمبرداری با بهترین تیم های هنری
  • بالاترین سطح بهداشتی و پذیرایی از مهمانان

نشانی سالن عقد و ازدواج اکسیر : پونک، بلوار میرازابابایی، بین عدل و سردار جنگل، نبش گل ها پلاک ۱۳۴

  1. سالن عقد آدخت غرب تهران/ پونک

سالن عقد آدخت، جز لوکس ترین و مجلل ترین مجموعه های تشریفاتی عقد غرب تهران در منطقه پونک است. این مجموعه با سالن عقدی 160 و 300 متر مربع و با ظرفیت 200 نفره آماده برگزاری مراسم عقد شما و پذیرای مهمانان شما به صرف نهار و یا شام می باشد.

خدمات مجموعه تشیفاتی آدخت :

  1. در این سالن عقد مجلل، عروس و داماد در انتخاب عاقد حق انخاب دارند و می توانند یک روحانی یا سید یا غزل سرای فارسی را برای این منظور در نظر بگیرند.
  2. اجرای عقد آریایی
  3. گروه عکاسی و فیلمبرداری مجرب
  4. اجرای موسیقی زنده حین مراسم عقد
  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی