آدرس تلفن دفتر عقد و محضر ازدوج در تهران

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند

آدرس تلفن دفتر عقد و محضر ازدوج در تهران

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند

در اینجا میخواهی لیست دفتر ازدواج تهران را به شما معرفی کنیم که بعضی از محضرهای ازدواج دارای سالن عقد مجلل و با شکوه هستند که مراسم جشنی در آن برگزار میکنند.
شما می توانید بعد ثبت عقد خود در دفتر ازدواج و خواند عقد یک مراسم شیک در سالن انجام دهید و محضر خود را به زیباترین شرایط رقم بزنید و خاطرات زیبایی را برا یخود و نزدیکانتان به همراه داشته باشید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال دفتر ازدواج شمال تهران هستید و میخواهید مراسم مجلل و زیبا داشته باشید ما به شما کمک میکنیم تا شیک ترین دفاتر ازدواج که مجهز به سالن عقد با سفره عقد زیبا و شیک هسند را معرفی نماییم.

بهترین دفتر ازدوااج که در شمال تهران است باید دارای اکسسوری های متنوع مربوط به مراسم عقد و سفره عقد باشد و هر مقدار که کیفیت و لوکیشن های متعددی داشته باشد می تواند باعث زیباتر شدن جشن عقد شما شود.  بعد از ثبت رسمی در محضر عقد می توانید یک مراسم شیک و مجلل برگزار نمایید.

بهترین دفتر ازدوج و سالن عقد شمال تهران

دختر و پسر جوانی که قصد دارند با هم ازدواج کنند، به لحاظ شرعی و قانونی، باید جهت ثبت رسمی ازدواجشان اقدام کنند. برای ثبت ازدواج در ایران باید به یک محضر عقد مراجعه کنید و عقد محضری خود را در دفتر ازدواج ثبت نمایید که برخی ممکن است نیاز داشتن باشند که دفتر انتخابی آنها یک سالن عقد نیز داشته باشد و یا بر اساس منطقه جغرافیایی مثلا شمال تهران یک مجموعه مناسب انتخاب نمایند


ما در این مقاله به لیستی از بهترین محضر عقد در شمال تهران که دارای سالن اختصاصی هم باشند می پردازیم که امیدواریم بتوانیم کمکی به انتخاب شما کرده باشیم.

امروزه اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند پس از عقد رسمی که در دفتر ازدواج انجام می شود، مراسم کوچکی را در یک محضر ازدواج که سالن عقد اختصای دارد برگزار کنند. برخی از دفاتر ازدواج  سالن های عقد مجلل و اختصاصی دارند که به شما این امکان را می دهد که پس از ثبت ازدواج، مراسم باشکوهی را در همان مجموعه برگزار کنید.

سالن‌های عقد شیک و مجلل زیادی در تهران و شمال تهران برای این منظور آماده‌ی خدمت رسانی به زوج‌های جوان هستند که بعضی از دفاتر ازدواج در کنار دفتر خود این سالن ها را دارند. تعدد این سالن‌ها، انتخاب یک سالن مناسب را برای عروس دامادها، به کاری دشوار تبدیل کرده است.

محضر عقد شمال تهران

ما اینجا هستیم تا با معرفی 5 دفتر و محضر عقد شمال تهران که جزو بهترین محضرهای عقد می باشند که درایا سالن عقد اختصاصی هم هستند معرفی کنیم، در این انتخاب مهم به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

شیک‌ترین و لوکس‌ترین محضر عقد شمال تهران با سالن عقد اختصاصی

انتخاب یک محضر ازدواج مناسب سالن عقد مناسب و شیک می‌تواند تأثیری بسزایی در باشکوهی مراسم شما داشته باشد. شما با انتخاب یک سالن مجلل می‌توانید مراسم عقد خود را به یادماندنی‌تر و دل‌نشین تر کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب سالن عقد مناسب باید به آن دقت کنید، دسترسی آسان آن می‌باشد.

اگر به دنبال یک دفتر عقد یا سالن عقد شیک در شمال تهران هستید، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

  1. سالن عقد و محضر ازدواج عمارت ایرانی

به جرئت می‌توان گفت، سالن عقد مجلل ایرانی، یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین محضر ازدواج در شمال تهران می‌باشد. موسسه تشریفات مجالس عروسی ملل که عمارت ایرانی زیر مجموعه آنها می باشد، می‌کوشد با ارائه بهترین خدمات و تشریفات عروسی با قیمتی بسیار مناسب شبی خاطره انگیز و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد. تیم متخصص و مجرب این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما و خانواده‌ی عزیزتان می‌باشد.

 

محضر عقد شمال تهران
محضر عقد شمال تهران بهترین محضر ازدواج و سالن عقد شمال تهران

این مجموعه دارای 4 فضای اختصاصی با طراحی‌ها و دیزاین های مختلف می‌باشد که با توجه به سلیقه و نیاز، شما می‌توانید هر یک از آنها را انتخاب نمایید.برگزاری مراسمات شما در ویلا اختصاصی در فرشته، باغ عروسی، روف گاردن در سالن عقد مجلل ایرانی:

مراسم عقد بسته به بودجه، سلیقه و شرایط فرهنگی و خانوادگی زوجین می‌تواند در مکان‌های گوناگونی برگزار شود.

سالن عقد سرپوشیده : یکی از مرسوم‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عقد سالن‌های عقد سرپوشیده می‌باشد. این سالن‌های مجلل به‌ طور اختصاصی برای مراسم عقد و جشن‌های کوچک با تعداد مهمانان کم طراحی شده اند. سالن‌های سرپوشیده به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی، جشن خود را در هر فصلی که تمایل دارید، برگزار کنید.

بهترین محضر عقد شمال تهران

محضر عقد شمال تهران عمارت ایرانی دارای 3 سالن عقد سرپوشیده است و شما می‌توانید شروعی به یادماندنی با امکانات و شرایط ویژه و رویای را با همراه با دوستان و اقوام خود در این مجموعه تجربه کنید.

سالن عقد در فضای باز : در سالن عقد فضای باز، سفره‌ی عقد در فضای باز برپا می‌شود. مراسم عقد در فضای باز، مراسمی متفاوت و در عین حال باشکوه است. فضای بازی که در مجموعه تشریفاتی و شیک عمارت ایرانی وجود دارد به شکل جذابی تجهیز و دیزاین شده و در شرایط کنونی ویروس کرونا محلی مناسب برای شماست تا بتوانید مراسم عقد خود را در فضای باز به دور از دغدغه‌ها برگزار نمایید. این مجموعه دارای 1 سالن عقد لوکس فضای باز بر روی استخر می باشد.

روف گاردن : روف گاردن یا بام سبز، تکنولوژی مدرنی است که به معنی خلق فضای سبز روی پشت بام می‌باشد. برگزاری مراسم عقد در روف گاردن نوعی مراسم در فضای باز به حساب می‌آید. برپایی جشن در روف گاردن تجربه‌ای رؤیایی را برایتان به ارمغان می‌آورد و با محیطی زیبا و منظره‌ای عالی مراسم عقد شما را به یادماندنی‌تر می‌کند.

محضر عقد شمال تهرانسالن عقد شمال تهران

عمارت و ویلای اختصاصی : این عمارت‌ها خانه‌های ویلایی لوکس و مجللی هستند که برای برگزاری مراسم مختلف؛ از جمله عقد، اجاره داده می‌شوند. این ویلاها دارای سالن سرپوشیده‌ی مجلل و فضای باز بسیار مناسب و زیبا هستند. برتری این نوع برگزاری مراسم نسبت به سالن‌های سرپوشیده و فضای باز این است که این عمارت‌ها امکان استفاده‌ی همزمان از فضای سرپوشیده و باز را به شما می‌دهد؛ در نتیجه از مزایای هردو برخوردار می‌شوید.

بنابراین اگر بودجه‌ی شما برای برگزاری مراسم عقد بیشتر است و امکان پرداخت هزینه‌ی بیشتر را دارید ما به شما اجاره‌ی ویلای اختصاصی تشریفات عمارت ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم تا به طور همزمان از امکانات فضای سرپوشیده و باز بهره‌مند شوید و شبی تکرار نشدنی را در این سالن عقد لوکس و خصوصی، کنار عزیزانتان رقم بزنید.

سفره عقدها و اکسسوری های مختلفی که در این مجموعه وجود دارد زیبایی بیشتری به مجلس عقد شما داده و با توجه به لوکیشن های مختلف خاطره‌ای خاص و به یادماندنی از مراسم عقد شما در ذهن مهمانان شما باقی خواهد گذاشت و عکس و فیلم‌هایی که از مراسم شما باقی می‌ماند به زیبایی خاطره این مراسم شیرین را تداعی می‌کند.

محضر ازدواج شمال تهران

همچنین آتلیه اختصاصی به همراه مناظر بی نظیر برای عکاسی و فیلم‌برداری و از دیگر مزیت‌های سالن عقد ایرانی شمال تهران محسوب می‌شود. پس اگر می‌خواهید مراسم عقدتان برای همیشه در ذهن مهمانانتان ماندگار شود، حتماً از این مجموعه تشریفاتی را برای مراسم عقد خود انتخاب کنید.

امکانات ویژه تشریفات ملل جهت مراسم عقد و نامزدی:

  • برگزاری مراسمات شما در باغ اختصاصی
  • در اختیار داشتن بهترین و شیک ترین تالار در همه نقاط تهران و حومه
  • داشتن بهترین تیم های آموزش دیده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم
  • پذیرایی با بهترین نوشیدنی های طبیعی
  • فینگرفود
  • عصرانه
  • درست کردن کیک عروسی
  • گل آرایی
  • پذیرایی با استفاده از بهترین و درجه یک ترین خوراکی ها (میوه و شیرینی و …)
  • سفره عقد در فضای باز
  • تزئین سفره و اتاق عقد
  • ارائه دهنده بهترین خدمات و تشریفات عروسی
  • ظرفیت بالای باغ تالار و سالن های عروسی
  • تزئین جایگاه عروس با مدل های بسیار لوکس و لاکچری
  • استفاده از بهترین وسایل مانند میز و صندلی , مبل راحتی و … برای رفاه و راحتی مهمانان
  • در اختیار داشتن بهترین متد های روز دنیا در مراسم عروسی
  • به کار گیری از بهترین طراحان برای تزئین دکوراسیون و محیر باغ و سالن مراسم
  • داشتن بهترین کیفیت غذا در برای مراسم و …
  • جای پارک مناسب

نشانی سالن عقد مجلل ایرانی: فرشته، مریم شرقی، پلاک 55

تلفن همراه : 09121023714

  1. سالن عقد برکه/ شمال تهران، زعفرانیه

سالن عقد برکه که در بهترین منطقه زعفرانیه واقع شده است، یکی از لاکچری ترین و متفاوت ترین لوکیشن ها را در بین سالن‌های عقد شمال تهران دارد.

بهترین سالن عقد شمال تهران

این مجموعه در 3 طبقه مجزا با ظرفیت 80 نفر، آماده ی برگزاری مراسمات عقد و نامزدی شما عزیزان است. با انتخاب سالن عقد برکه، شبی عاشقانه و خاطره انگیز را در فضای زیبای این سالن همراه با اکسسوری های شیک و چشم نواز تجربه خواهید کرد.

خدمات ویژه مجموعه تشریفاتی برکه:

  • امکان پذیرایی نهار و شام
  • موسیقی زنده
  • گل آرایی
  • دیزاین سالن عقد به سبک روستیک
  • تیم آرایشگر و میکاپ آرتیست
  • تیم عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای

محضر سالن عقد شمال تهران

نشانی دفتر عقد برکه : تهران، زعفرانیه، خیابان یکتا، کوچه فهمیده، پلاک ۳، تشریفات عروسی برکه

تلفن تماس : ۰۹۱۲۴۶۰۰۸۳۶

  1. محضر ازدواج و سالن عقد مهرآذین شمال تهران/ پاسداران

سالن عقد و دفتر ازدواج مهر آذین یکی از لوکس ترین و شیک ترین سالن های عقد در شمال تهران است. این مجموعه دارای یک سالن عقد شیک با سفره عقد مجلل است که پذیرای شما عزیزان و مهمانان شما برای مراسمات عقد و نامزدی می‌ باشد.

سالن عقد مجلل شمال تهران

با انتخاب سالن عقد مهرآذین یک مراسم شیک را تجربه کنید. قیمت های مناسب و مقرون به صرفه و مدیریت توانمند این مجموعه باعث می شود که به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و یک شب به یادماندنی را رقم بزنید.

سالن عقد و دفتر ازدواج مهر آذین شمال تهران پاسداران، دولت

سالن عقد مجموعه تشریفاتی مهر آذین دارای دیزاینی با تم سفید و کرم روشن،  نورپردازی عالی، سفره عقد شیک و مجلل با ظروف نقره و آنتیک شده، گل آرایی طبیعی و مصنوعی و شمع آرایی های خاص و زیبا در سفره عقد شما را با هر سلیقه ای مجذوب خود می کند.

با توجه به اینکه مجموعه تشریفاتی مهرآذین در ابتدای خیابان دولت (پاسداران) واقع شده است، از دسترسی عالی و مناسبی برخوردار است و مهمانان عزیز شما به راحتی می توانند از جای جای تهران به این مجموعه مراجعه می نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این مجموعه، پارکینگ اختصاصی 4 طبقه آن می باشد که خیال شما را نسبت به جای پارک مناسب برای مهمانان آسوده می نماید.

عاقد محضر و دفتر عقد مهرآذین (278 تهران) برعهده جناب آقای دکتر میثم مسجدی، از سرشناسان این صنف، می باشد که اجرای مراسم عقد توسط ایشان همراه با موسیقی زنده یا کلاسیک صورت میگیرد که زیباترین و رویایی ترین لحظات را برای شما رقم میزند.

سالن عقد مهر آذین میزبان مراسمات عقد شما تا ظرفیت حداکثر 40 نفر می باشد.

برخی از امکانات و ویژگی های مجموعه تشریفاتی عقد مهر آذین :

  • سالن عقد اختصاصی با دیزاین جدید و بروز
  • پارکینگ اختصاصی در 4 طبقه
  • دسترسی آسان از نقاط مختلف تهران
  • ثبت رسمی ازدواج (278 تهران)
  • نورپردازی و شمع آرایی
  • امکان پذیرایی بر اساس سلیقه و نیاز شما
  • امکان مشاوره حقوقی قبل از ازدواج
  • امکان اعزام عاقد جهت مراسمات خارج از دفترخانه
  • موسیقی زنده و سنتی (دف، نی، سنتور و …)

نشانی سالن عقد مهر آذین: خیابان پاسداران، چهارراه پاسداران، ابتدای خیابان دولت(کلاهدوز)، سمت چپ (روبروی جگرسرای دولت)، پلاک 10، زنگ 110

تلفن تماس : ۲۲۷۶۹۱۴۴

تلفن همراه : 09123881334

مدیریت مجموعه ایرانی: عزیزی

  1. مجموعه سالن های عقد ژابیز شمال تهران/ دولت

اگر به دنبال سالن عقدی لاکچری و شیک در شمال تهران هستید، مجموعه سالن های عقد و ازدواج ژابیز با 5 سالن عقد فوق لوکس می تواند گزینه ای عالی برای شما عروس و دامادهای عزیز باشد.

محضر ازدواج شیک شمال تهراناین مجموعه که جز متفاوت ترین و مجلل ترین سالن های عقد شمال تهران است،  با پذریرایی لاکچری و خاص، میزبان مهمانان عزیز شما به صرف شام می باشد.

این مجموعه شامل سالن عقد فضای باز و سالن عقد لوکس و لاکچری 100 نفره می باشد. همچنین باید اشاره داشت که هر یک از این 5 سالن لوکس دارای پارکینگ اختصاصی برای همه مهمانان با ظرفیت های متفاوت می باشد که خیال شما را بابت جای پارک مناسب برای مهمانان آسوده می نماید.

محضر عقد شمال تهران

خدمات و ویژگی های مجموعه سالن های عقد ژابیز:

  • امکانات پذیرایی کامل از مهمانان
  • موسیقی زنده
  • تیم مجرب پذیرایی
  • گل آرایی حرفه ای

نشانی سالن های عقد ژابیز : تهران، خیابان دولت، مجموعه سالن های عقد ژابیز (شمال تهران)

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۶۰۰۸۳۶

  1. محضر عقد و ازدواج لاریس

اگر زوجی خاص پسند هستید، ما به شما مجموعه تشریفاتی لاریس را پیشنهاد می کنیم که یکی از متفاوت ترین و منحصر به فرد ترین سالن های عقد شمال تهران است.

سالن عقد لوکس شمال تهران

این مجموعه با فضایی شیک و کلاسیک و با ظرفیت 70 نفر در تلاش است بهترین لحظات زندگی شما را رقم بزند.

خدمات ویژه مجموعه تشریفاتی لاریس:

  • گل آرایی
  • شمع آرایی
  • موسیقی سنتی زنده (دف وسنتور)
  • فیلمبرداری و عکاسی توسط خانم و آقا
  • اجرای عقد آریایی عقد دائم (ثبت عقد) و عقد موقت (صیغه)
  • اجرای مراسم ناهار و شام بدون ورودی
  • نوشیدنی های سرد و گرم
  • مهماندار خانم
  • جای پارک اختصاصی عروس و داماد و مهمانان

 

نشانی دفتر عقد لاریس: نیاوران، خیابان باهنر، خیابان فیضیه، کوچه ۲۰ ام، سالن عقد تشریفاتی لاریس

با آرزوی شادی و خوشبختی برای زوج های جوان.

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی